© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

פתרון אינסטנט גם לעולם המציאותי

הטרנד המתבקש: פתרון אינסטנט גם לעולם המציאותי

מה שהיה פעם למסע מורכב ומפרך שחייב עצירה בין-יבשתית אחת ויותר, היום אפשרי במספר שעות בלבד. יש דברים שנאמרים רק בארבע עיניים ויכולים להיות מועברים רק בפגישה בינאישית. עד כמה שתהא הטכנולוגיה מתקדמת, הצורך בדבר המציאותי קיים וממשי. פגישה פנים אל פנים, ביקור פורמאלי, הטסת צוות עובדים שלם יחד לצורך חופשה או פרויקט עסקי, עכשיו כבר שווה את המחיר.

כך הבינו בחברת "בואינג" שמשיקה את מטוס המנהלים החדש שלה, לו טווח הטיסה הארוך ביותר מאי פעם. אם בעבר טיסה שהמריאה מהחוף המזרחי בארצות הברית הייתה נדרשת לעצור בקצה יבשת אמריקה, ולמלא דלק בקנדה בטרם צליחת האוקיינוס, לנחות באירלנד כדי למלא שוב דלק ומשם להמשיך ליעד המבוקש, היום ברי כי לדור האינסטנט נדרש השירות המתאים לדרישה!

מטוס שמקיף חצי מכדור הארץ בטיסה ישירה ללא עצירות, זו הפנמה לזמנינו אנו, בהם יש לאפשר פתרונות מהירים גם במציאות ולא רק בעולם הוירטואלי. לא בכדי סטארט-אפים מעדיפים להזמין קייטרינג לארוחת צהריים, שתהיה מוכנה ללא המתנה, כאן ועכשיו. זו לא רק החלטה למען חיסכון כלכלי או ישיבה משותפת של הצוות, אלא הלקוח מעוניין לייעל זמנים ולשפר באופן מיטבי גם את הפעולות הפשוטות ביותר, כמו הזמנת ארוחת צהריים והמתנה לחשבון, כדי להגיע לפתרון הפרקטי ביותר בשטח, ושהכל יהיה לשביעות רצונו.

כעת, כבר ישתלם להטיס צוות שלם לפרויקט באיזור נידח באירופה, בכדי להדריך עמיתים לעבודה, או להגדיל מספר הביקורות הנדרשות לנוכחות פיזית, במשרדים פיננסיים ובבתי רפואה העולם. למותר לציין כי המטוס עצמו אף הוא מאובזר בכל הפסיליטיס והפינוקים הנדרשים.

מטוס פרטי לידע הנבחר
קרדיט תמונה: בואינג

גרג לקסטון, ראש מחלקת מטוסי המנהלים של בואינג, הדגיש כי לקוחות העילית של החברה מחפשים נוחות מרבית בחוויית הטיסה שלהם ואת הדרך היעילה ביותר להגיע ישירות ליעד. מטוס ה-777X BBJ החדש, יוכל כנראה לספק זאת בצורה הטובה אי פעם, ומגדיר מחדש טיסות ארוכות טווח עבור לקוחות ה-VIP.

אם כבר הזכרנו את המטוס, נציין כי בואינג מציעה ללקוחותיה אפשרות לבחור בין שני דגמים. הראשון, מציע את טווח הטיסה הרחוק ביותר של 21,570 קילומטרים ותא נוסעים ברוחב 302.5 מטר רבוע. הדגם השני, מטוס ה-777-9 מציע תא נוסעים גדול אף יותר, ברוחב של 342.7 מטר, וגם הוא מאפשר טווח טיסה ארוך במיוחד של 20,370 קילומטרים.

המסקנה לעניינינו, כאנשי HR ופיתוח ארגונים, היא כי אין תחליף למציאות. הטכנולוגיה הוירטואלית היא כלי עזר מדהים ואף נדמה כי אי אפשר בלעדיה. יחד עם זאת, גם ארגונים שאינם שם לגמרי מבחינה זו, אך משקיעים בשירות לקוחות, במוצרים ובתהליכי עבודה מבחינת תשומת לב, הקפדה על פרטים, אכפתיות, בדיוק ובהתמדה, יזכו להיווכח כי החוויה המציאותית היא ברת עצמה גדולה יותר העשויה להשאיר רושם רב ומשמעותי יותר על הלקוח, והבנה זו בכוחה לסייע עבורם בבקשה לשיפור תהליכים מתמיד ובחתירה להצלחה.

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן