© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

Call Center

לאור המצב – אספקת לידים למוצרים פיננסיים לרבות מחזור משכנתא

המירוץ אחר השגת לידים איכותיים הפך בימים אלו למורכב ותחרותי מאי פעם. שינוי "כללי המשחק" ברשתות החברתיות משמעותו גם השקעה ניכרת בעלויות, ולא פעם איכות וכמות הלידים אינה מספקת. כאן חברת LTM נכנסה לתמונה.

בפעילות מאומצת וענפה, מתמקדת החברה במשך כעשור ביצירת לידים איכותיים בשיטת אופליין, וכך הזרימה עד כה לקוחות לחברות נדל"ן, לבתי השקעות, לחברות ביטוח ולחברות ייעוץ משכנתא, באופן סדיר. במהלך השנים החברה ביססה את כוח העבודה על עובדים מהמוקד הטלפוני הממוקם במשרדי החברה רמת גן ובעיקר מהבית, ובד בבד השקיעה בציוד טכנולוגי מתאים כדי לאפשר למצות זאת בצורה הטובה ביותר.

כך על אף כל יתרונותיה, שמהווים נתח מהותי מרווחיהן של חברות נדל"ן, ביטוח, ייעוץ משכנתא ופיננסים, הופחתה פעילות החברה באופן משמעותי ביותר. יחד עם זאת, לאור המצב, עולה בימים אלו דרישה להיעזר בשירותי לידים לצורך חיסכון בזמן ובעלויות.

בחברת LTM ישמחו לשוחח עם אותם גורמים רלוונטיים, חברות וארגונים שדווקא בימים אלו נדרשים לסייע לאזרחים בבקשתם לערוך שינויים בהתנהלותם הכלכלית, בנושאים כדוגמת מחזור משכנתא, תיאומי מס, ביטוחים ושירותים נוספים, בפרט כשההשלכות של השבתת המשק ימשיכו להשפיע בשבועות הקרובים.

מוקד שירות לקוחותבזכות איכות מאגרי הנתונים והניסיון רב השנים, מצליחה LTM להניב ללקוחותיה לידים ביחס המרה גבוה, כאשר באופן שוטף מתבצעת בחברה בקרה על איכותם, בד בבד עם יצירת משפך מכירות מדויק ומתוקצב המאפשר לווסת את כמות הלידים ואת המחיר עבור כל ליד.

ב- LTM אין בזבוז זמן על לידים לא רלוונטיים או לא איכותיים, כאשר כולם מגיעים אל הגורם הדורש לאחר בדיקה קפדנית של המוקד, בו מועסקים מזה שנים נציגי מכירות בעלי ניסיון רב. אלו, מוכשרים הן ספציפית בתחום הרצוי והן בעלי כישורי מכירה מובהקים, ופונים ללקוחות על-פי 'תסריט מכירות' שנבנה בהתאמה מיטבית ומדויקת לדרישות הלקוח, ומאושר על-ידו.

לצורך היעילות, מצורף טופס פניה למילוי מצדכם, בכדי שפניות יגיעו אליי, מנהל החברה, באופן ישיר. כך אוכל לטפל בהן וליצור עמכם קשר.

חברת LTM תשמח להעמיד את תשתית הנציגים לתחומים נוספים הנדרשים בקרב ארגונים המעוניינים להמשיך ולהיות בקשר, ולספק מידע ושירותים עבור לקוחותיהם. בברכת בריאות ובשורות טובות, תודה לצוות הבלוג שהרים את הכפפה בימים אלו, ושיהיה בהצלחה לכולנו לעבור את התקופה הזו בשלום.

תגובות (2)

  • מלכיאל

    מחזק כל מי שנלחם גם בימים של אי וודאות על העסק שלו, ראוי להערכה. אני לא זקוק לשירות כזה אך מעריך מאוד את היוזמה לקיים את המשק בכל דרך אפשרית גם מהבתים. חזק ואמץ!

    • שרון ט

      ממש! מלכיאל, מי שיכול חייב להרים את הכפפה ולנסות להזיז משהו, כי מים עומדים בסופו של דבר נהיים עכורים, חובה ואולי יותר נכון לומר זכות של כל מי שיכול להתנהל ולנסות לעבוד.

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן