© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

חשיבה חיובית - מיכל מירוני - Platformust

חשיבה חיובית היא בחירה!

מיכל מירוני
מאת: מיכל מירוני

הבוקר התקשר אליי סמנכ"ל כספים שאני מלווה אותו מספר חודשים, ובישר לי שמצא את האתגר הבא שלו (לאחר מעל שנה של חיפושים). הוא חתם במילים: "תודה על האופטימיות, האנרגיות הטובות שעזרו לי בתקופה הזו".

ויקטור פרנקל בסיפרו האדם מחפש משמעות, אמר: "כשאינינו יכולים לשנות עוד את סביבתנו, כל מה שבאפשרותינו לעשות הוא לשנות את עצמינו". המצב קשה, מבאס, מבלבל, מלחיץ, מפחיד. מסכימה עם הכל. במה שאנחנו יכולים לשלוט הוא במערך האנרגיות שלנו ולאן אנחנו מתעלים אותו.

5 טיפים להיות חיוביים, לא משנה כמה קשה:

1. דיבור חיובי, לדבר אל עצמנו ולספר לעצמינו שוב ושוב את ההצלחות שלנו בחיים, על מה יש לנו להודות ואיך זה עוגן עבורינו.

2. אנחנו כל הזמן חושבים ברמה הפרקטית, מה לעשות? איך להתקדם? הזמן עובר, אנחנו בפחד וחוסר וודאות ועוד לא מתקדמים. ראשית, יש להכיל את המצב, להתמודד איתו, להפנים מציאות מורכבת שכזו זה לא דבר של מה בכך, לאחר מכן, תבואנה הפעולות.

3. ננסה להנות ממה שיש, הזמן עם המשפחה, להודות על הדברים הקטנים, השגרתיים, בריאות, קורת גג, אוכל ועוד.

4. סביבה וקהילה תומכת! היא הכרחית להישרדות שלנו. כאמור עם ההגבלות ניתן לשוחח בסקייפ, ניתן להכנס לקבוצות תמיכה ברשתות, ווטצאפים וכו'. לא חייבים לעבור את התקופה בבדידות.

5. תזכרו אחרי החושך תמיד בא האור. אבל גם באותו חושך אנחנו צריכים להיות חזקים, לנווט את דרכינו, להודות על ההבזקים שמדי פעם באים, על הפנס שמאיר את הדרך לסירוגין – נדלק ונכבה.

אאחל בריאות איתנה לכולם, בשורות טובות ואנרגיות חיוביות למעבר תקופה מאתגרת זו.

צוות הבלוג שמח ונרגש לארח כאן פוסט של מנטורית הקריירה מיכל מירוני, מאמינה שכל קו עקום הוא חיוך ואופטימיות היא נר לרגליה. אדם המהווה השראה למחפשי עבודה רבים שבעת התהליך מצאו ייאוש במקום פתרונות מועילים, עד הגעתם אליה.
את מיכל ניתן למצוא גם בלינקדאין, שם היא מעלה עבור קהל הקוראים פרסומים שבכוחם להפיח בנו רוח של תקווה ואומץ כדי לעשות את הצעד אל עבר ההצלחה במישורים החשובים בחיים. שם ניתן גם להתרשם ממשובים אותם מקבלת המנטורית ממתאמנים להם סייעה בדרך להגיע להישגים ולשמר אותם במקום לשקוע מטה.
הפוסט המפורסם ביותר של מיכל, מספר את סיפורה האישי שמדגים כי בכוח הרצון, האמונה וההתמדה ניתן לקצור פירות. מיכל מטמיעה בנו את ההבנה עד כמה לא רק ההגעה ליעד עצמו ולתוצאה היא החשובה, אלא הדרך, ולו נבקש להימנע מלעבור ולחוות את אותו המסע, הוא רק עלול להפוך ארוך יותר.

לפנייה ישירה אל מיכל: 052-462-6939

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן