© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

להתכונן לעבודה קורות חיים פרופיל לינקדאין - Platformust

פרופיל לינקדאין עכשיו, לא לעולם חל"ת, זה העתוי להתכונן ליום שאחרי!

פרופיל לינקדאין מוצלח ממגנט אליך צופים, מתעניינים ומגייסים. זה דורש מתכון מדויק!
המרכיבים: אנגלית מצוחצחת, תוכן מרשים, הרבה דיוק ומעט שיווק.
ההכנה: מערבבים המרכיבים, מוסיפים להם מילות מפתח, הבנה ארגונית, ראייה עסקית ומקבלים מינוף משמעותי לרזומה!
כתיבת פרופיל לינקדאין עם ™Platformus זה כמו לשחק באולינג אנחנו מייצרים אפשרות אחת והיא -STRIKE!
שם התבשיל: אימפקט

פרופיל לינקדאין, קורות חיים כל מה שצריך לדעת בתקופה זו, במיוחד בשל כך הוקם באתר Platformust בלוג העתים, לתיעוד ושיתוף פעולה בתקופה הנוכחית ובזמן ההתאוששות שיידרש לאחריה.

מטבע הדברים, כשחצי מיליון איש נשלחים לבתיהם כביום בהיר אחד, עקב המצב, כאשר ישובו להידרש במקומות עבודה, התחרות תהא אף גדולה יותר מכפי שהיתה עד עכשיו.

לכן, זו העת לבדוק את ארגז הכלים שלכם ולחזק אותו – למשרות בתחום הרצוי, ולתפקידים נוספים עליהם טרם חשבתם, כאשר המטרה המרכזית היא לזרז את היכולת להתפרנס בכבוד. זו גם הזדמנות ייחודית לבצע שינוי קריירה, ולפנות ב- 180 מעלות לכיוון חדש, עליו תמיד חשבתם ולא העזתם להביא לידי מימוש.

הכלים העומדים לרשותכם כעת בראש ובראשונה עוד לפני פרופיל לינקדאין הוא מסמך קורות חיים, ככרטיס הביקור העסקי של כל אחד ואחת. לאחר מכן, יש לבדוק את מגוון הפלטפורמות האינטרנטיות אליהם אתם מחוברים. היום חשוב יותר לבנות נכון את מרכיבי הרושם שתעשו ביום בו יחזור הכל למצב תקין, כך שתתאימו לתפקיד הבא שלכם, מכל הבחינות.

מספר גדול מאד של עובדים נמצאים כרגע בביתם בשל השפעות המצב הכלכלי, ונראה כי המדינה לא תוציא מקופתה סכומי כסף, גם לא כמענקים ו/או הלוואות כדי להשיב את העובד השכיר או בעל העסק למצבו הקודם.

זה העיתוי לעדכן נכסים דיגיטליים כגון פרופיל לינקדאין ומסמכי קורות החיים

לכן, כאשר יש לפחות חודש עד לסוף חג הפסח, ויותר עד שהמצב יתבהר, זה הזמן להתכונן לזמן של התאוששות המשק. זהו העיתוי לעדכן את הנכסים הדיגיטליים שלנו, ובהם פייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם ולנסות להתאימם לעולם החדש שיתגלה לעינינו בתום התקופה הזו, בה מגייסים ישובו לחפש את האינפורמציה ברשת, ולהתרשם מכם כמועמדים.

הדבר הוא כמובן דו צדדי, כאשר גם מעסיקים כבר עושים עכשיו חשבון נפש, בדבר האופן בו הם רוצים שהעסק שלהם ייראה ויתנהל בעתיד – מה יהיה פרופיל העובדים, האם מדיניות החברה תתעדכן, ומה עם התרבות הארגונית, ועוד ועוד.

פלטפורמסט עוסקת בבניית פרופיל לינקדאין בשדרוג קורות חיים ובניית פרופילים ברשתות החברתיות, בהתאם לדרישות התפקידים בשוק. בימים כתיקונם, מועמדים זכו להתקבל למשרות הרצויות עבורם, בזכות העבודה המקצועית שנעשתה על קורות החיים שלהם ועל פרופיל הלינקדאין שלהם, ובדרך קיבלו הצעות וזימונים לראיונות ממקומות עבודה אטרקטיביים ביותר.

אין כאן נוסחת קסם. לפעמים מועמד בעל כישורים בולטים בתחום מסוים, אינו חושב שיכול להתברג למשרה כזו או אחרת, אף על פי שבבואו להתמודד עליה, הוא יוצעד אליה באופן מתבקש, על-ידי מגייסים. הצוות שלנו יודע לנתב כל מועמד למקומות הנכונים, ולסייע לו בחיפוש עבודה חכם תוך הרחבת אפשרויות התעסוקה, מבלי להתפשר על תנאים ועל התאמה, כדי למצות את אותם כישורים מקצועיים ובין אישיים.

לאור המצב נערכנו למתן שירותים באופן מורחב באמצעות הצוות היקר שלנו שכמעט ככולם עובדים מביתם. הנהלת האתר החליטה על מתן מחיר מיוחד לחבילת מיתוג אישי הכוללת ליווי, שדרוג קורות חיים וכתיבת פרופיל לינקדאין , עד כדי שליש מהעלות הרגילה לזמן מוגבל ולכן כדאי לנצל זאת עכשיו.

הערכת מחיר בחינם

מינוף פרופיל לינקדאין בדרך להצלחה

LinkedIn profile writing PLATFORMUST T
תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן