© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

פנייה למודעה במרקט מרוכזת ממקורות שונים למקום אחד

פרסום דיגיטלי מרוכז מסייע באיתור מדויק של מועמדים לעבודה

בימים אלו שוקד מייסד פייסבוק, על תכנית לאחד את וואטסאפ, אינסטגרם ומסנג'ר. אך לא רק מארק צוקרברג, כל אחד כבר מבין כי עידן ההתפזרות מיצה את עצמו.

הסיבה ברורה, מחקרים הוכיחו שפספוס הזדמנויות בעידן הנוכחי גדול עוד יותר בהשוואה לתקופה טרום מערכות CRM. עוד כשחברות עבדו עם גיליונות אקסל, יישומי יומנים, ולפני כן (זה לא היה עד כדי כך מזמן), ייתכן כי המידע היה מרוכז בצורה יעילה אף יותר, כפי שמנסים היום ארגונים לעשות באמצעים משוכללים ביותר.

כמות המידע ביחס לזרימת התקשורת אותה מנסה כל אחד לנהל במהלך יום העבודה ואף בשעות מאוחרות יותר, היא עצומה וגדלה בקצב מהיר, וכך חברות מתחילות לפתח טכנולוגיות של קיבוץ הנושאים הרצויים, תוך מתן שירותים שיכולים לתת מענה בריבוי ערוצים.

פרסום במרקט התעסוקתי מסייע באיתור מדויק של מועמדים לעבודה

הרצוי – תקשורת חכמה

חברת אוויה, הפועלת בתחום התקשורת האחודה, גם כן מתייחסת בחזונה לשיפור הפרודוקטיביות של עובדים בעידן הדיגיטלי בארבע דרכים עיקריות ובהן תיעדוף שמאפשר לעובדים להתמודד עם כמויות הולכות וגדלות של מידע כמו מיילים והודעות.

כמו כן, החברה מפתחת פלטפורמת תקשורת חכמה שיכולה לנבא ערוצי תקשורת אופטימליים עם עובדים אחרים, יצירת אינטראקציות נוחות באמצעים קוליים ושיפור בקבלת ההחלטות דרך נראות ורלוונטיות.

חברת אוויה הכריזה על הסכמים חדשים עם שתי חברות סטארט-אפ ישראליות: Knowmail ו- Over.ai, המשלבות טכנולוגיית בינה מלאכותית במוצרים ובפתרונות התקשורת האחודה שלה.

אריק רוזמן, סגן נשיא באוויה לשיתופי פעולה, מציין כי עם הוספת יכולות בינה מלאכותית לפתרונות החברה, באמצעות הטכנולוגיה של חברות כמו Knowmail ו- Over.ai ונוספות, תכנית ה- AI Connect של אוויה תמשיך להתרחב ולחזק יכולות בתקשורת הרב ערוצית בתקשורת הארגונית בפרט ובעולם העבודה בכלל.

המירוץ אחר הטרנספורמציה הדיגיטלית

דוח SOAS (לשעבר State of Application Delivery) מפרסם מידע שהתקבל מקרוב ל- 2,000 משיבים סביב העולם, ממגוון רחב של תעשיות, חברות בסדרי גודל שונים ובעלי תפקידים מגוונים.

הדוח קובע כי ארגונים באזור EMEA שואפים באגרסיביות לטרנספורמציה דיגיטלית ככוח מניע אסטרטגי ומשמעותי. כ- 75% מהמשיבים בסקר מאמתים את השינוי, בהשוואה ל- 68% מהחברות באזורים אחרים.

41% אמרו כי הגורם המניע למינוף הטרנספורמציה הדיגיטלית הוא האצת החיפוש אחר ארכיטקטורות יישומים חדשות דוגמת קונטיינריזציה ומיקרו-שירותים.

הפניות במערכת מגיעות מגורם רציני שטורח להמציא פנייה או להעביר קורות חיים

התפיסה של -Platformust: לחזור אחורה כדי להתקדם מהר יותר

תקשורת חכמה במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית, היא משאת כל ארגון, אולם מדובר בעלויות עתק ובעוד שלב של מורכבות אף גדולה יותר ממה שמוכר כיום.

את העלויות הללו כמו גם המשאבים האדירים הטמונים בהטמעה של מערכות מתקדמות לא כל ארגון ובוודאי שלא מגייס עצמאי או מחלקה בחברה, יכולים להרשות לעצמם.

מה עוד, כי הפתרון בסופו של יום נועד כדי למנוע ממשתמש הקצה ככל הניתן, מלפספס כל הזדמנות שמצאה את דרכה לרשת הארגונית, מכל ערוץ תקשורת אפשרי.

כלומר, בסופו של יום המשתמש, לאחר הפילטרים אותם קבע מנהל המערכת, יקבל על מגש של כסף את ההזדמנויות בתעדוף הולם.

הדבר קצת מזכיר את אחד מסרטי המותחן "ג'יימס בונד" אשר בהופעה מרשימה נעמד בנונשלנטיות במרפסת הבית אליו התעתד לפרוץ כשתוך מאמצים לפרוץ את הכניסה בדרכו לעוד משימה, הסתבר כי הדלת היתה פתוחה לכתחילה.

כך מאמינים ב-Platformust, כי כבר היום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, אך גם כוח אדם מתאים כדי לעזור למשתמשי האתר לרכז את כל התקשורת התעסוקתית לפלטפורמה אחת, היא הדלת הפתוחה.

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן