© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

חיפוש עבודה משרה תפקיד - PLATFORMUST

חיפוש עבודה | תביט נכון – תראה טוב!

לפני חיפוש עבודה, מכירים את החוויה של סרט תלת ממד? זוכרים שנדרשתם למשקפיים המיוחדים, והקלאסיים, שחציים אדום וחציים ירוק? תהיתם מדוע נבחרו דווקא צבעים אלו כמרכיבי המוצר?

מעטים עצרו לחשוב כיצד משקפי הפלסטיק האלו מסוגלים להעביר בנו את התחושה שכמעט ואפשר לגעת בעצמים על המסך.

מתוך הסקרנים מבנינו, ודאי שיש כאלו שהורידו את המשקפיים בזמן הסרט, כדי לאתגר עצמם בצפייתו ללא האמצעי הנדרש, וגילו כי רואים כפול או מטושטש ולכאורה בלתי מפוקס.

אז לפני שנבהיר את הנקודה החשובה וכיצד רלוונטית במהלך חיפוש, בימים אלו בפרט, עבור מי שהאמור לעיל עוד נותר כתעלומה, נסביר את הנושא באופן פשוט.

הודות למערכת הראייה במוח, מתאפשרת לאדם ראייה תלת ממדית. הוא מסוגל לראות נפח, להבחין בעומק, לזהות פריסה ומיקום של עצמים ביחס לעצמו ולאובייקטים נוספים ועוד.

סרט תלת ממד, בעצם מבקש להתחקות אחר הראייה הטבעית של האדם ולכן מצולם דרך שתי עדשות. זהו הפתרון ל"קסם" של אותן משקפיים.

חיפוש עבודה- כלי חשוב לראות את המשרות הפנויות
חיפוש עבודה- כלי חשוב לראות את המשרות הפנויות

בגדול, זווית ראיה אחת מוקרנת על המסך דרך פילטר ירוק, והשנייה דרך פילטר אדום, כאשר מבחינה אופטית, אדום וירוק יחד יוצרים שחור, והאחרון בולם את מה שנראה לעין, כך שלמעשה מאפשר להביט דרך שתי העדשות באופן נפרד, האדומה והירוקה, אשר כל אחת מהן מסוגלת לקלוט שכבה אחת של הסרט, שממילא נעשה באופן של שתי עדשות כאמור.

כך שבעין בה צופים דרך פילטר ירוק לא רואים מאומה מהמוקרן דרך הפילטר האדום ולהפך. כל עין רואה רק את מה שאמורה לראות, וביחד מוצגת חוויה אופטית תלת ממדית.

אם כן, בניגוד לאפשרויות טכנולוגיות רבות שקיימות היום, לא הייתה זו אשליה אופטית כלל ועיקר, אלא ממש התחקות אחר דרך הראייה הטבעית של האדם. ואלמלא המשקפיים יחד עם חוש ראייה בריא, לא ניתן היה לראות טוב את הסרט.

להתמודד עם חיפוש עבודה – להתוודע לאפשרויות עבורך

אנו בפלטפורמסט מסייעים לך בחיפוש העבודה – כיצד לאתר משרות רצויות, ולראותן בראייה נכוחה. ברמת המיקרו, להבין את מהות התפקיד, וברמת המאקרו לקלוט מה הפונקציה הנדרשת לארגון.

זאת תוך כדי בדיקה והבנה של מידת ההתאמה שלך למשרה וכיצד נכון להתמודד עליה – מהי דרך הפניה העדיפה, מהן האפשרויות האסטרטגיות הנוספות העומדות בפניך, וכיצד ליישם אותן כך שיתקבלו בברכה.

כדי לא ללכת לאיבוד ולהתיש את עצמך באיבוד זמן חיפוש יקר מול המסך, אנו מציעים לך להתאים את החיפוש עבורך, באופן גמיש – כלומר, להרחיב את היריעה במידת האפשר ככל הניתן, או לחלופין, להצר אותה, תלוי באם רצונך בתפקיד מאד ספציפי והנך חסר נכונות לפשרות.

כאשר ניגשים לחיפוש עבודה נדרשים מיקוד ובהירות מאד גדולים. יש להסיר דעות קדומות, תבניות מובנות מראש, ואפילו קווים אדומים ואידאלים שבסופו של יום אינם בהכרח מיושמים אף בתפקידנו הנוכחי.

במקביל, יש לשקול תוך חיפוש עבודה ובכובד ראש פרטים חשובים כגון מיקום ודרכי הגעה, שעות עבודה, מידת האחריות, משא המחויבות והניהול הנדרשים – רק כך אנו מסננים עבורנו התמודדויות של ראיונות טלפוניים ופרונטליים מיותרים.

עמוק בפנים אנו יודעים כמה אנו מוכנים להשקיע בחיפוש עבודה ובמה לא נעמוד לאורך זמן. לא לכל אחד מתאים לנסוע באופן יומיומי ברכבת, ולא כל אחת נכונה להעתיק מגורים. לכן, באמצעות שאלון מובנה שעוזר לנו לעשות סדר ותכנון כראוי, אנו משקיעים את הזמן ואת המרץ שלנו בהכנה נכונה לראיון, שיהווה עבורנו כרגע שיא.

אכן טוב להתאמן ולבצע סימולציות ראיון, אך לא על חשבון זמן יקר של אנשי HR, מגייסים ומנהלים שמשקיעים את מרצם באבחון המועמד.

כאשר המיקוד בעת הזו הוא על מציאת המשרה המתאימה, משמע כי הנך נדרש לאסטרטגיה קצרת טווח. לכן, מומלץ כי תדייק את קורות החיים שלך או פנה לשירות שדרוג קורות חיים אשר מלבד הכתיבה של התוכן והעיצוב, גם מעניק לך סיוע אישי ותכליתי בחיפוש עבודה כך שיאותרו עבורך המשרות הרלוונטיות.

במהלך התהליך תלמד בעצמך איך להביט נכון על מודעת דרושים ולאבחן את אופי המשרה, כך שבהחלט תצליח לראות טוב יותר, ממוקד יותר והכי חשוב מדויק יותר את המסלול המקצועי שלך, זה שברצונך להמשיך ולבנות, כאשר המשרה הבאה נמצאת בהלימה לאותו מסלול ותורמת לחיזוקו.

בצורה שיטתית אך פשוטה תגלה במהלך חיפוש העבודה כמה משרות פתוחות בפניך ועל כמה מהן ממש לא שווה להתעכב. אנו מעניקים הדרכה וכלים פרקטיים במיוחד בכדי לחסוך זמן, להתמקד במטרה, לסנן הצעות בלתי רלוונטיות ולשעוט קדימה למשרה הבאה במהרה!

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן