© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

הצגת יכולות לעבודת צוות בקורות החיים

כיצד להציג כישורי עבודת צוות בקורות החיים?

כדי להתקבל לתפקיד בו יכולת עבודה בצוות היא תנאי מוקדם, חשוב שכישורי עבודת צוות יוצגו באופן חד וברור בקורות החיים שלך.

להלן הסבר, טיפים ועצות כדי לעזור לך עם רעיונות ופרקטיקה כיצד להציג הן בכתיבת קורות החיים והן בראיון עבודה, אף בראיון-סינון טלפוני מקדמי, את יכולת העבודה בצוות.

בואו נתחיל...

 5 טיפים, עצות והסברים

איך להתייחס, להציג כישורי עבודת צוות בקורות חיים ולחזק זאת גם בערוצים נוספים

הקדמה

עבודת צוות ושיתוף פעולה תוך כדי תנועה היא כה מהותית היום בארגונים

רבות הדוגמאות, ובהן המפורסמת של חברת Google המאפשרת למפתחים שלה להתנהל באופן חופשי, ב- 20% מהזמן, על חשבון העבודה, כדי להביע ולשחרר את היכולות היצירתיות שלהם.

כך פותחו מגוון פלטפורמות ואפליקציות כאשר המפורסמת בהן היא Gmail כמובן. נמצא כי אדם שיודע למצוא שפה משותפת עם כל אחד בצוות, הוא זה שעל-פי רוב יתקדם בבטחה אל עבר התפקיד הבא בתוך החברה.

שכן, כפי שנהוג לדרג בצה"ל את העמיתים למחלקה, במבחן הסוציומטרי, כך ודאי כי ימליצו עליו בחיוך לכל תחום שירצה להצטיין בו. לכן, כדאי לדעת כיצד להכניס כבר בקורות החיים את מילות המפתח שיבליטו את העובדה כי הנך טוב בעבודת צוות ובשיתוף פעולה, ולא זו אף זו, כי הדבר מניע אותך לעבודה פורייה ומשובחת!

כתיבה מקצועית תוך דגש על כישורי הצוות שלכם

שדרוג קורות החיים ופרופיל לינקדאין עם מיתוג אישי מקצועי עושה את כל ההבדל

לשיחה עם כותב קו"ח ולינקדאין ללא התחייבות, שלח ונחזור אליך!

חניכת עובדים

מכירים את התופעה בה במוסדות לימוד להשכלה גבוהה, ישנה קבוצת אנשים החולקת סיכומים בינה לבין עצמה אך אינה מוכנה לשתף אותם עם השאר? נכונות לחלוק ידע נובעת לא רק מהמקום האלטרואיסטי של הרצון להעשיר את הזולת, אלא אף מההבנה הפשוטה כי הידע אינו ממש שלנו. הרי לא מדובר בזכויות יוצרים או פטנט, אלא על שדרוג סיכומים ותמצות התוכן באופן שיסייע לכלל להבין ולחזור על החומר בזמן קצר. מה גם שהתוצר כבר מוכן ורק שמור לבעלי עניין ספציפיים.

בכל אופן, מי שיכול להבליט ולתאר בצורה הטובה ביותר את בחירתו להוביל את נושא חניכת העובדים בחברה, מוסיף לעצמו נקודות בעניין יכולתו לעבוד בצוות. עובדה זו גם בדרך כלל מעידה על היכולת והנכונות לוותר על האגו, או להשאיר אותו מחוץ לדלת המשרד, וגם על ביטחון עצמי להבין שאני מוכן לתת 100% כדי להכשיר מישהו וזה לעולם לא יבוא במקומי משום שאני בטוח בייחודיותי ובמעמדי בארגון, ובכלל.

קידום לניהול צוות

תמיד, תמיד, תמיד טוב להראות התקדמות, גם אם מדובר בפסיעה קטנה או במדרגה שאינה גבוהה כפי שרצית (בפרט בשכר), מתפקיד לתפקיד, וכך למשל מתיאור משרה של אחראי מכירות לכותרת מנהל משמרת/ מוקד מכירות. כבר כאן באים לידי ביטוי כישורים בין-אישיים כגון אסרטיביות, יכולת עמידה מול קהל, הובלה תוך שיתוף פעולה וסיוע לצוות בעמידה ביעדים. כל אלו מראים כי אתה "איש של אנשים", "אחד מהחבר'ה" וכמובן מעלים מידית את הסיכויים שלך לקבל טלפון ממגייסים המחפשים את היצורים החברתיים הללו, שמוכנים להתגייס למען השגת מטרות החברה ובד בבד לתפקד לצד עמיתיהם לצוות, ולשלב את הדברים באופן טבעי.

בנוסף לכתיבת קורות חיים מומלץ לעשות שימוש ברשתות החברתיות להצגת כישורים בין- אישיים, עבודת צוותבנוסף לכתיבת קורות חיים מומלץ לעשות שימוש ברשתות החברתיות להצגת כישורים בין- אישיים.

פעילות נכונה ברשתות החברתיות

הידעת?! מגייסים מחפשים אותך בלינקדאין וחפצים להתרשם מתמונתך בוואטסאפ. מצוין. ניתן להשתמש בעובדה זו לטובתך ולחשוף באופן ציבורי ומכוון כישורים הנדרשים למשרה ולתחום אליהם אתה מתמיין. רוצה להבליט כמה אתה מתפקד היטב בהיותך חלק מקבוצה? תעלה סרטוני הדרכה שלך עם טיפים חשובים בנושא הקרוב ללבך, תשתף ברשת החברתית את העובדה כי אתה מנהל קבוצות, תעלה תמונות מפעילות קהילתית במסגרת קבוצתית בה אתה שותף וכמובן תוסיף זאת לקורות החיים בחלק ההתנדבות.

במהלך ראיון

תוך כדי ראיון אם הנך חש כי נקודה זו טרם הובהרה כראוי, תזכיר את הפעילות הענפה שלך ברשתות החברתיות כבעל יכולת להנהיג קהילה וודאי להוביל דעה. יכול והמגייסים לא נחשפו לכך מפאת קוצר זמן. כאשר הנך נשאל לחוויה מוצלחת או פרויקט עליו ניצחת בשמחה, תשתף את העובדה כי התנסית בניהול אירוע רווחה וידעת לערוך את החלוקה לקבוצות באופן מצוין שיצר הרמוניה ופעילות נהדרת הזכורה לחיוב. תציין כי אתה שותף בכתיבת כתבה, בניהול בלוג, או ביצירת אתר. כל דבר שמראה את הפרואקטיביות יחד עם ביטוי חברתיות, משרת את המטרה.

כאשר אתה מתראיין ונשאל לדעתך, אל תהסס לחשוף באלגנטיות את הסיבה מדוע אתה חושב כך. זוכרים שתמיד אמרו לנו שלא משנה התוצאה אלא הדרך? אז לא רק בתרגילי מתמטיקה בבית הספר נכון הדבר, אלא בתשובה תאורטית בקורסים באוניברסיטה זה היינו הך. כאשר אתה מביע את עצמך בכנות ומראה את דרך החשיבה שלך, או את הסיבה מדוע תפעל למען מטרה החשובה עבורך, אתה יוצר תגובה. גם אם המראיין לא בהכרח יכול להגיב נקודתית על נושא הדיון, זה ודאי יגרור תגובה וחשוב מכך, יעורר את הרגש!

בסיום ראיון

לקראת סיום הריאיון כאשר תישאל האם יש לך שאלות נוספות, במידה ואכן ישנן, אתה מוזמן להעז ולשאול את מה שחשוב לך לדעת. רצוי כמובן שלא יהיה מדובר בשכר והטבות אלא שאלה שלדעתך מהותית, שעלתה לך לגבי תהליך שינוי שעוברת החברה, התנהלות, תרבות ארגונית או בהמשך לכתבה חדשה שקראת בדרך והיית מעוניין לדעת כיצד משפיע הדבר על היומיום בחברה, והאם יש לכך משמעות בתפקיד אליו אתה מתמיין?

להיות אדם המשתף פעולה משמעו אדם שנכון לשאול ולקבל חוות דעת. להבין שאדם אחד לא יכול לדעת את הכל ואף לא מתיימר לכך ולכן הוא נכון ללמוד מהזולת. שאילת שאלות צריכה להיעשות בצורה עדינה משום שהנך בכיסא המרואיין ולא המראיין, אך יחד עם זאת, כאשר עולה שאלה חשובה ונוצר שיח, ודאי כי זה ייזכר אצל המגייסים כפרט המעיד על אדם ערני לסביבתו, שאינו מתבייש לומר שאינו יודע, נכון ללמוד, לפתח דיאלוג ולהתפתח!

קורות החיים שלך מוצלחים, התקדמת לראיון? עכשיו השלב לשיתוף פעולה כגורם מנצח להצלחה בראיונות עבודה
קורות החיים שלך מוצלחים, התקדמת לראיון? עכשיו השלב לשיתוף פעולה כגורם מנצח להצלחה בראיונות עבודה

 

 

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן