© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

קורות חיים חינם תוך 5 דקות ברגע בפשטות וקלות - Platformust

כתיבת קורות חיים חינם, בקלות, אשף אונליין, ברגע, שדרוג ב 5 דקות

PLATFORMUST LOGO
קורות חיים מהירים ב-5 דקות יכול להיות איטיים יותר מצב
כתיבת קורות חיים מהירים הם הדבר האיטי ביותר מבחינתך

קורות חיים ב 5 דקות

לפעמים הדרך הקצרה הופכת להיות ארוכה ביותר. בשביל להסביר מדוע כתיבת קורות חיים ב 5 דקות ברגע, באופן אוטומטי, היא אינה השיטה העדיפה ביותר, לפחות לא כאשר מדובר במשרות שאינן כלליות ומיועדות עבור משוחררים טריים או סטודנטים, נתחיל בהסבר בדבר חשיבות המדיום באמצעותו משתמשים לכל צורך של תקשורת והעברת מסרים.

למעוניינים בתכלית התשובה יש ללחוץ כאן כדי לדלג לתחתית הכתבה לכותרת: "כתיבת קורות חיים בידי אדם – עדיפה גם בימינו, דור של אוטומט על כתיבת קורות חיים ב 5 דקות."

כתיבת קורות חיים לכל משרה

שדרוג קורות החיים ופרופיל לינקדאין עם מיתוג אישי מקצועי עושה את כל ההבדל

לשיחה עם כותב קו"ח ולינקדאין ללא התחייבות, שלח ונחזור אליך!

משמעות השימוש באמצעי לייצור קורות חיים ב 5 דקות

מכירים את המשפט "המדיום הוא המסר"?

מה שטען תיאורטיקן המדיה והתרבות, מרשל מקלוהן הוא כי אמצעי התקשורת, כלומר הכלי עצמו, אינו משקף אלא מעצב את המשתמש בו.

מקלוהן אמנם לא מתייחס לכתיבת קורות חיים ב 5 דקות אך דיבר בזמנו על כלי תקשורת ההמונים, ובהם הרחיב ספציפית על הטלוויזיה. טענתו העיקרית בעניין המלבן מרצד האורות והקולות הייתה כי אף על פי שהישיבה סביב המכשיר והצפייה המשותפת בו יחד עם בני המשפחה, מדמה מצב של התאגדות שבטית, בפועל, הלכה למעשה היא מייצרת ומחזקת את תופעת הניכור.

זאת, עקב העובדה כי העולם הפך לכפר גלובלי וכך הפרט בוחר לעצמו את המדיום ממנו הוא שואב את תפיסת המציאות שלו, מה שמכונה גם כ"דטרמיניזם טכנולוגי".

השפעתו של מקלוהן על תאגידי פרסום, על מובילי דעה ועל מנהלי חברות מחשבים, היתה עצומה, אך הוא לא זכה לראות את הכמות האדירה ואת מגוון הכלים שהתפתחו מאז פרסם את התיאוריה שלו, ובהם הרשתות החברתיות, שלל התוכנות והאפליקציות.

יחד עם זאת, באתר הרשמי שלו, המופעל ומנוהל על-ידי בנו, מצוינת העובדה כי טעות הדפוס במילה Message אשר נכתבה כ- Massage על כריכת ספרו, אינה רק כותרת המתארת היטב את המסר שלו, אלא רלוונטית ביותר לימינו אנו ולתקופה הזו – Mass age (דור של תקשורת המונים).

באתרו הרשמי גם מובאת התשובה לשאלה בכותרת המאמר שלנו, והיא כי "לכל מדיום, מלבד להיותו כמתווך את התוכן המועבר דרכו, יש את ההשפעות המושרשות במהות שלו, של הכלי או האמצעי עצמו, והן הן המסר הייחודי שלו."

בספרו "להבין את המדיה", מקלוהן מסביר כי המסר של כל כלי או טכנולוגיה, הוא שינוי במשקל או באופן או בתבנית.

כך לפיו, רכבת נוסעים לא המציאה מחדש את המושג תנועה או תחבורה ציבורית או גלגל, עבור האנושות, היא רק האיצה והרחיבה שימושים קודמים: נוצרו מבני ערים בצורה מסוימת, הוקמו גדרות סביב המסילות, השתנו דרכי הגעה לפגישות ולאירועים, אופני קריאה ועבודה התווספו.

מקלוהן התייחס גם למחשב, ובדומה לטענתו על הרכבת אמר גם במקרה זה שהמדיום הוא המסר מכיוון שהוא מעצב ושולט על אופן החשיבה, על ההתנהגות ועל המידות האנושיות של האדם (Understanding Media, NY, 1964, p. 8).

כתיבת קורות חיים בידי אדם – עדיפה גם בימינו, דור של אוטומט על עריכת קורות חיים ב 5 דקות

היום תוכנות גיוס (ATS) סורקות את קורות החיים הנשלחים עבור הגשת מועמדות למשרות. מדובר במערכות אוטומטיות ומשוכללות, וודאי כי עוד היד נטויה ביחס לאפשרויות הקיימות והצפויות להתגלות בתחום מבחינת איסוף, ניתוח והעברה של נתונים באמצעים כגון דאטה ומערכות רובוטיות.

אין ספק כי מועמדים צריכים להיות ערים (מאוד) לעובדה הזו, ולהכין את קורות החיים שלהם בהתאם – להשתמש במילות מפתח וכפי שכבר הומלץ לא אחת, להתאים את המסמך בכל פעם למשרה הרצויה, עד כמה שזה דורש שינויים ועדכונים, ממילא קורות חיים מתחדשים בכל תקופה קצרה (אם לציין הכשרה אינטרנטית רלוונטית, קבלת תואר עובד מצטיין וכדומה).

אולם, קורות החיים שנקראים ונבחנים עבור המשרה המבוקשת, מגיעים לידי אנשים בסופו של יום. גם אם הפונקציה הראשונית היא אישיות מגייסת שלא בהכרח מבינה לעומק כל מושג וניואנס שנכתב, לגופו של עניין, קורות החיים שלך מגיעים למנהלי משאבי אנוש, מנכ"לים, מחזיקי משרות מפתח שנבחרו בכדי ללוות את תהליך הגיוס, (שותפים ומנהלים אדמיניסטרטיביים) ואפילו לבן-אדם שאותו צפויים להחליף (למשל במידה ומדובר בעובד בכיר השותף כאמור להליך זה).

קורות החיים משמשים עבור אותם בעלי תפקידים כמסמך היחידי עליו הם נשענים בראיון עם המועמד. פרופיל הלינקדאין, מהוקצע עד כמה שיהא, לא מודפס ומוחזק על-ידם בארשת כבוד.

על הקובץ הזה של קורות החיים אנו עמלים על מנת להשאיר את היוקרה הראויה למסמך שמתמצת ומסכם את הניסיון המקצועי, הכישורים, היכולות וההישגים שלך בצורה ובאופן המרשימים והראויים ביותר.

אפשר להשתמש בתוכנה אוטומטית לכתיבת קורות חיים ב 5 דקות ובחינם ולבחור באופן ממוחשב במשפטים שיסבירו את מה שעשית במשך שנים. השאלה האם הם ישקפו את מכלול הדברים, את ההוויה שלך בארגון, את אופן התפקוד הייחודי שלך.

האם יופיעו המילים בעלות המשקל הנדרש כדי לתאר את מהות התפקיד שמילאת, את המורכבות, את עול האחריות בפרויקטים שלקחת? את האופן שבו אתה מוביל, משפיע ועובד או מתנדב, בצוות או לבד, מול מחשב או מול קהל.

משמעות כתיבת חיים ב 5 דקות

זה בסדר לבחור שקורות החיים שלך ייכתבו באופן כמעט זהה לעשרות אלפי מועמדים. זכותך להציג רשימת תכונות שתהא כמעט זהה לעוד מאות מועמדים המתחרים אתך על אותה משרה. השאלה האם זה תואם את התקופה בה אתה נמצא בחייך.

אם לדוגמא אתה אחרי צבא או תואר ראשון וחסר ניסיון תעסוקתי, זה יכול להיות פתרון נחמד לגמרי, וגם כזה העונה על רצונך כי התהליך יהיה קל, קצר ואוטומטי.

אבל אם תרצה להתבלט מבין מועמדים וגם להציג את עצמך באופן אותנטי, כדאי לשלוח קורות חיים המציגים מורכבות, מלאות, עושר – בשפה, בתפקוד, בחוויה המועברת לקורא.

קורות חיים חינם תוך 5 דקות ברגע בפשטות וקלות - Platformust

 

כך מתקבלים קורות חיים ב 5 דקות בפורמט חינמי, וכך לא הייתם רוצים להיראות בעיניי המגייסים

כשאוטומט הוא המסר – הרושם הראשוני מסוכל

מה שמקלוהן טען לפני יותר מחצי מאה הוא שהמדיום משפיע על המשתמש בו, והוא-הוא המסר. כלומר, הבחירה בתבנית קורות חיים המיוצרת אוטומטית היא הרושם הראשוני שאתה מייצר אצל הגורם המגייס.

מגורואי תוכן ועד למרצים בקורסי שיווק, כולם מלמדים כלל ברזל חד ואחיד: התוכן נועד עבור הקורא ולא עבור הכותב. כתיבת קורות חיים ב 5 דקות כדי לקבל תוצאה בין-רגע, זה שירות מצוין, אם נועד רק לך כדי להנות ממנו. האם הוא מסייע למגייסים לאתר את המועמד המתאים?

האם הוא מקל עליהם בלהבין את הפרסונה העומדת מאחורי המסמך?

האם הוא עוזר להם לקבל התרשמות כנה ואותנטית, מלאה ועדכנית לגביך?

כנראה שלא, ואולי אף להפך. הרושם הראשוני כבר נוצר והוא עשוי להיות, ממש כפי ששידרת: מהיר, אוטומטי, חפיף ומרושל. או במילים אחרות קורות חיים ב 5 דקות.
(וחבל!)

אם הצורך הוא בקורות חיים בכירים ודאי שמטודיקה של ביצוע-אקספרס בכמה דקות, חסרת כל סיכוי לתת מענה הולם לדרישות.

תגובות (2)

  • לחינם יש מחיר גבוה

  • שלמה אמיר

    קודם כל כל האשפים הללו אונליין זה ממש!! לא!! חמש דקות ולא יודע למה הם מפרסמים כאילו אם זה יקח 10 דקות אז זה דבר לא טוב, ובכל מקרה אין בזה שום תועלת מאשר (למי שקצת מבין) לעשות את זה בוורד, מהניסיון למדתי על בשרי כי רק מי שמקצוען בכתיבת קורות חיים יכול לעשות את העבודה כמו שצריך

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן