© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

קורס הסבה - בי איי למבוגרים

קורס הסבה להייטק ו-BI לבני 45 פלוס

מלם תים, קבוצת ה- IT המובילה בישראל וחברת היתרון השלישי המתמחה בהשמות לגילאי 45+ מציעות קורס BI כהסבה מקצועית לעולם הטכנולוגי, עבור מחפשי עבודה בגילאים אלו.

הקורס הראשון, אשר יארך חודשיים ימים, נפתח בימים אלה במכללת Alleviation Academy במתחם We Work בתל אביב, עם ליווי של מומחי מלם תים וכן גיוס ותמיכה מקצועית על ידי היתרון השלישי, בשיתוף "אמצע הדרך" – תוכנית תעסוקת מבוגרים של הג'וינט, אשר ייעודה שילוב אנשים בגילאי 45+ בעולם התעסוקה.

הלימודים, אשר כוללים הדרכה תיאורטית וגם מעשית, מתקיימים במסגרת Boot Camp, פעם בשבוע במשך 9 שעות, במהלך שלושת השבועות הראשונים ולאחר מכן – שלוש פעמים בשבוע, במשך 8 שעות ביום. השאיפה היא שכל הבוגרים ישולבו במקומות עבודה רלוונטיים, כעובדי מלם תים, בארגונים משמעותיים, כגון בנקים, חברות ביטוח, חברות הייטק, קופות חולים, כרטיסי אשראי ובעצם בכל חברה שיש לה מחלקת BI. ההכשרה מתבצעת תוך ליווי צמוד והתאמה לצרכי התעשייה.

המשתתפים עברו ראיונות ומבדקים מקצועיים לבחינת מיומנויות הלמידה שלהם ונדרשים להיות בעלי רקע טכנולוגי מתאים וכן רקע בתחומי מינהל עסקים וכלכלה או תעשייה וניהול.

יניב מאיר מנהל תחום בי איי במלם תים. צילום נועה אייזנשטט BI
יניב מאיר מנהל תחום בי איי במלם תים. צילום נועה אייזנשטט

יניב מאיר, מנהל תחום BI וביג דאטה במלם תים: "תחום ה- BI נחשב לתחום חם מאוד, עם דרישה רבה בשוק העבודה, אשר מאפשר, בעזרת הכשרה קצרה ומקצועית, השתלבות של אנשים מרקע שונה ולוא דווקא מרקע של פיתוח אפליקציה. הידע העסקי והניסיון התעסוקתי שצברו יכולים להיות להם לעזר רב בנושא ניתוח נתונים" ומוסיף: "אנו במלם תים מודעים לערך החברתי הרב שבתרומה לתעסוקת מבוגרים ושמחים לתרום את חלקנו. בוגרי הקורס ייכנסו למקומות העבודה עם מערך תומך של הקבוצה והנחייה מקצועית בפרוייקטים בהם יעסקו. כמו כן, הם יהיו חלק מהפורומים שלנו ויקבלו את כל העזרה הטכנית לה יזדקקו, תוך העמקת הידע המקצועי שלהם במהלך העבודה".

דורית בר, מנהלת אגף משאבי אנוש במלם תים. צילום רז רוגובסקי
דורית בר, מנהלת אגף משאבי אנוש במלם תים. צילום רז רוגובסקי

דורית בר, מנהלת אגף משאבי אנוש במלם תים: " אנו שמחים על ההזדמנות לשיתוף פעולה עם היתרון השלישי ורואים חשיבות ביישום אמיתי של אחריות חברתית המשלבת את אוכלוסיית ה- 45+ בשוק ה- IT כקריירה שניה שלהם וזאת תוך שמירה על מקצועיות ויציבות. אנו מתרגשים ומברכים את משתתפי קורס  ה- BI הראשון שיצא לדרך. בתום הקורס ישתלבו המשתתפים בפרויקטים או פעילויות ייעוץ של מלם תים בקרב לקוחות מובילים במשק".

ליאת גור - מנכלית היתרון השלישי. צילום יחצ
ליאת גור – מנכ"לית היתרון השלישי. צילום יחצ

ליאת גני, מנכ"לית חברת היתרון השלישי: "היתרון השלישי הוקמה מתוך חזון הרואה שילוב והעסקה של מבוגרים בעולם העבודה, תוך ניצול הניסיון שצברו בחיים המקצועיים והאישיים והיתרונות הרבים של עובדים בגילאים הללו. בעזרת מתן כלים והכשרות עדכניות, מתקיים שילוב איכותי המאפשר למעסיקים ליהנות מעובדים מקצועיים ומחוייבים לאורך זמן. השותפות עם מלם תים מאפשרת לעובדים לעבוד בארגונים מובילים וליהנות מליווי מקצועי משמעותי".

תגובות (7)

  • שרי אליק

    תודה על האינפורמציה, המשכתי עוד לחפש ונראה שכרגע בגלל המצב זה יידחה אך התכנית תתחדש.

  • אהבתי את הרעיון

  • אדמונד

    שלחתי לתמיכה שלכם לגבי פרטים, תודה מראש.

  • שריקי

    עכשיו במיוחד אני מקווה שהתכנית הזו תמשיך

  • שאבי סיני

    להתחיל בגיל 50 קריירה חדשה בהייטק נשמע כמו חלום

  • קורס מעניין אם זה רלוונטי אשמח לנסות

  • נועם לוי

    לידיעה יש תוכניות כאלו ודומות שעדיין רלוונטיות פשוט תעשו חיפוש בגוגל

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן