© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

בלוג לימים מיוחדים

הבלוג המיוחד, בלוג העתים מילות פתיחה

המשבר כאן. עמו אי וודאות. רבים כבר קיבלו הודעה על יציאה לחל"ת, ובאותה נשימה, איומי פיטורים והקפאת תהליכים מעיבים על התחושה הכללית של כולם. אנחנו עם מאמין. בטוחים שהתקופה הזו תחלוף. אך המציאות כיום מכתיבה את הצורך להתאמות כדי להמשיך ולקיים שגרה, שמאז ומתמיד הוכחה כחזקה מכל דבר, ומאלצת אותנו להתמודד בכלים שונים עם המצב שנכפה עלינו.

אנשים רבים ומוכשרים נמצאים בימים אלו בבית. עסקים רבים, שלמעשה אין כל מניעה שימשיכו לפעול באופן רגיל, מושפעים מהחלטות והנחיות שמא נדרשו או שמא יצאו מכלל פרופורציה. ואולי ניתן היה לפתור חלק מההשבתה הכמעט גורפת, בדרכים יצירתיות ואף בטוחות יותר.

בדומה לארגונים נוספים להם משרדים ראשיים בארצות הברית, וכמובן חברות בינלאומיות וגלובליות, אנו נמצאים בהתמודדות כפולה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא חוסר הבהירות ובעיית כוח האדם שנוצרה כמעט ביום אחד יש מאין. בין אם זו נובעת מההגבלות הרבות המוטלות על המשק מחד, ומאידך מהעובדה שאנשים נשלחוים לבתיהם בלית ברירה.

באתר Platformust אנו מקימים בלוג לצורך התקופה. בבלוג זה ניתן יהיה לפרסם קורסים אונליין שאפשר לעשות מהבית, וזו ההזדמנות לפרסם הכשרות שניתן לבצע מרחוק בעת שאנשים בחל"ת. כמובן שעבור מי שמציע קורס, מדובר בקורסים בתשלום מינימאלי או ללא תשלום כלל. אנשים פרטיים שנמצאים בבית גם כן יכולים להציע את שירותיהם, ומוזמנים לפנות אלינו, כדי להעלות בבלוג את כל הפרטים.

הרעיון של הבלוג הוא להיות מקצועי, ולא להיכנס לדיונים בעניין המצב עצמו (את זה נשאיר לגורמים פוליטיים). בנוסף, מי שיכול להציע הצעות רלוונטיות לעולם התעסוקה כגון מודעות דרושים, מוזמן לפנות אלינו לפרסום ללא תשלום. המטרה היא להתחיל ולהמשיך בעשייה, ולראות כיצד ניתן ליצור כלכלה זמנית בחודש-חודשיים הקרובים, כדי לייצר מציאות כלכלית כלשהי בתוך המציאות הנוכחית.

תגובות (3)

  • מחזק את חברי בצוות בישראל, רעיון נפלא, הרבה הצלחה!!!

  • רווית

    על הבוקר אימייל שביקש ממני לאשר הודעת יציאה לחופשה ללא תשלום עם הסבר לקבלת דמי אבטלה, הזוי, מצפה למצוא תעסוקה מהבית, אעקוב כאן אחר התכנים. לכל רעיון תוכלו לפנות אלי למייל ששלחתי עם התגובה, רווית.

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן