© All rights reserved. Powered by PLATFORMUST.

קורות חיים

למי שלחות את קורות החיים שלך?

ודאי שכן נדרש, ראוי ורצוי לשלוח קורות חיים, וכך הדברים פועלים בימינו. אולם, יש לשים לב למי שולחים היסטוריה תעסוקתית, עם מי דיברנו מחברת ההשמה או מטעם החברה המגייסת. כפי שכבר נכתב בעבר, חשוב לזכור ואף לכתוב מה אמרנו ומה נאמר לנו, משום שכאמור כל זה משמש את רכזי ההשמה הבאים או המגייסים מאותה חברה, במידה וכעבור זמן נתעניין במשרה נוספת אותה מציעים לנו.

נכון, האידאל הוא כי במחוזותינו, מודעות הדרושים יפרסמו את שמות החברות שבהן נדרש התפקיד. אך לפעמים אם מדובר בפרסום של החברה הישירה, בעל העסק יציין עצמו כ"חסוי" או לחלופין, יעביר את שרביט האיתור לחברות ההשמה וכוח אדם. זאת בפרט כאשר מדובר בתפקיד דיסקרטי משום שבעל או בעלת התפקיד טרם יודעים כי ברצון המעסיק להחליפם.

במאמר מוסגר נציין גם כאן כי אין ביטחון כי כל גורם שמציג עצמו באופן חסוי במועדות הדרושים הינו בהכרח חברה רצינית, ולכן לא אחת נשמעות עצות ממגייסים לשעבר, כי רצוי שלא לשלוח קורות חיים למי שמפרסמים את עצמם באופן חסוי. הדעות נותרות חלוקות בנושא. שכן, ייתכן ומדובר בהזדמנות אמתית, טובה ומשמעותית שתסייע בקידום המקצועי של המועמד.

אם חשבת שכדאי לך:

I. להחליף תחום
II. להירשם לתואר III. להתפשר על משרה IIII. לטוס ליוון

התבלבלת!

עדיף לקבל סקירה, נוקבת וקולחת, ולהבין מוקדם כמה דברים מהותיים:

א. כל קורות חיים הם מורכבים. אינך הבן אדם הראשון ולא האחרון שהסיפור המקצועי שלו דורש להסביר ולהבהיר. משהו. Anything if not everything.

ב. קורות חיים שכתובים טוב ונראים טוב, מייצרים רושם חזק, מעניין, רציני. (וכן, ממש כמו בחיזור, מגייסים קצת רוצים לרדוף אחרייך. אנחנו יודעים איך לגרום להם להרגיש שמדובר בטאלנט אותו הם מבקשים למכור).

ג. אם חסרים לך הכלים כדי להביע את עצמך על הכתב, בשפה רהוטה, שיווקית ועכשווית, אין סיבה לבזבז ימים כלילות כדי להגיע לתוצאה ממוצעת ולא ראויה.

ד. שיחה בת כ- 45 דקות יכולה להפוך את כל הליך חיפוש העבודה על פיו, משמעותית. חד משמעית, ובדוק.

ה. אז זה המספר – Contact us.

על דבר טוב שעושים, לא מתחרטים. רק מצטערים שלא מיקמנו את עצמנו כראוי, בימים אחרים.

אין צורך להתאפר, למצוא חניה או ענן להתחבר. פשוט. שיחה אחת. שינוי לעד. סגור?! אנחנו ה-כ-י מחויבים אליך. עכשיו חובת ההוכחה – עליך.

P L A T F O R M U ST

תודה רבה!
הפרטים ששלחת הועברו לצוות המקצועי, ניצור עמך קשר בהקדם!

באתר PLATFORMUST ניתן למצוא מידע בנושאי חיפוש עבודה, מיתוג אישי, פרופיל לינקדאין, כתיבת קורות חיים ועוד.

דילוג לתוכן